CET – km 4/5

Unul dintre proiectele integrate pe care îl propunem este pentru cartierul situat între Km 4-5 și zona CET. Proiectele au fost concepute astfel încât să rezolve problemele reale pe care le au locuitorii cartierului:

  • crearea unor locuri de parcare moderne, supraetajate, prietenoase cu mediul, care să degajeze traficul pe carosabil și pe trotuare;
  • amenajarea unor parcuri, spații verzi, locuri de joacă și terenuri de sport, pentru agrement, atât pentru constănțeni, cât și pentru turiști;
  • amenajarea unor ghene ecologice pentru pubelele de gunoi, astfel încât să nu mai avem ghene insalubre în oraș.

Iată proiectele PRO România Constanța:

  1. Modernizarea bazei sportive TRIUNGHIUL, în suprafață de 37.099 mp, cu acces din Strada Caraiman – cu spații pentru mai multe categorii de sport; cu reconstruirea sălii de antrenament;
  2. Modernizarea terenului de sport existent, cu realizarea unui loc de joacă pentru copii și construirea unei parcări publice subterane, cu 228 de locuri – în apropierea Școlii cu clasele I-VIII AUREL VLAICU (Aleea Albatrosului); 
  1. Modernizarea parcului Viitorului – amenajarea a 15.236 mp de spațiu verde și spațiu public – Str. Caraiman; 
  2. Amenajarea unui loc de joacă pentru copii, a unei zone – cu spațiu verde și spațiu public – și a unei parcări subterane de 178 de locuri, în apropiere de Strada Prelungirea Liliacului; 
  3. Construirea unei parcări publice supraetajate P+4E+Terasă circulabilă, cu o capacitate de 219 locuri, în apropierea Străzii Progresului și Aleii Progresului; 
  4. Construirea unei parcari publice supraetajate P+4E+Terasă circulabilă, cu o capacitate de 219 locuri, în apropierea străzilor Arcului și Progresului; 
  5. Amenajarea unui parc pentru picnic și grătare – PARC “LA GRĂTARE” – care presupune amenajarea spațiului verde și a spațiului public, pe o suprafață de 17.586 mp. Vor fi prevăzute locuri pentru picnic, grătare acoperite și neacoperite, grupuri sanitare, locuri de parcare, teren de sport, loc de joacă pentru copii, spații verzi. Pentru siguranța circulației pietonale, proiectul prevede 2 pasaje subterane, astfel: unul va fi pe sub Șoseaua Mangaliei, iar celălalt va subtraversa o bretea de circulație care duce spre Șoseaua Mangaliei.